Загальні Правила

Наша компанія здійснює повернення та обмін товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Товари належної якості можуть бути повернуті або обміняні протягом 14 днів з моменту покупки.

Умови для Повернення або Обміну

  • Товар повинен бути новим, без слідів використання, з непошкодженими пломбами, у повній комплектації та в оригінальній упаковці. Виняток складають випадки, коли упаковка була розкрита нашим фахівцем для перевірки перед відправкою.
  • Покупець повинен перевірити комплектність та відсутність дефектів товару під час отримання у магазині або у відділенні транспортної компанії.

Гарантійне Обслуговування

Умови та Терміни:

  • Доставка товару для гарантійного ремонту здійснюється за рахунок покупця.
  • У випадку поломки з вини виробника, ремонт здійснюється за рахунок продавця або товар буде замінено на аналогічний.
  • Якщо ремонт неможливий, повернення коштів здійснюється відповідно до вартості, зазначеної у чеку, або товар замінюється після перевірки стану пристрою на предмет заводського браку або неправильного використання. Перевірка займає до 5 робочих днів.
  • Термін ремонту до 14 робочих днів.
  • Гарантія від магазину діє 14 днів.

Гарантія не діє, якщо:

  • Пристрій був залитий рідиною.
  • Є механічні пошкодження пристрою.
  • Внесені зміни до програмного забезпечення.
  • Пошкоджені гарантійні пломби.
  • Акумулятори без захисту розряджені нижче мінімальної напруги, вказаної для конкретної моделі, або розряджені до 0V.
  • Відсутня оригінальна коробка.

Виключення з Повернення

Повернення не поширюється на:

  • Одноразові електронні сигарети
  • Атомайзери
  • Рідини
  • Випаровувачі
  • Картриджі
  • Інші витратні матеріали

Процедура Повернення Товару

Якщо замовлення було доставлене поштою, для повернення потрібно:

  • Всі витрати на доставку повернення оплачує покупець.
  • Звернутися до магазину через форму зворотного зв’язку або за контактними номерами на сторінці “Контакти”.
  • Упакувати товар у коробку, ретельно захистивши його від пошкоджень під час транспортування.

Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт у авторизованих сервісних центрах протягом терміну гарантії (до 14 днів).

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.