Повернення та обмін

Умови для Повернення або Обміну

  • Товар повинен бути новим, без слідів використання,  у повній комплектації та в оригінальній упаковці. Виняток становлять випадки, коли упаковка була розкрита нашим фахівцем для перевірки перед відправкою або продажем у фізичному магазині.
  • Покупець повинен перевірити комплектність та відсутність дефектів товару під час отримання у магазині або у відділенні транспортної компанії.

Гарантійне Обслуговування

Умови та Терміни:

  • Доставка товару поштою здійснюється за рахунок покупця.
  • У випадку заводського браку ремонт здійснюється за рахунок компанії або товар буде замінено на аналогічний.
  • Якщо ремонт неможливий, повернення коштів здійснюється відповідно до вартості, товар замінюється після перевірки стану пристрою на предмет заводського браку або неправильного використання.
  • Обмін заліза через брак здійснюється протягом доби.

Гарантія не діє, якщо:

  • Пристрій був залитий рідиною.
  • Є механічні пошкодження пристрою.
  • Не працює акумулятор девайсу.
  • Пошкоджений вміст баночки наборів компонентів.

Виключення з Повернення

Повернення не поширюється на:

  • Набори
  • Випаровувачі
  • Картриджі

Зверніть увагу: Девайси та аксесуари до них підлягають обміну через заводський брак протягом 1 доби з моменту отримання на пошті або продажу в фізичному магазині.

Процедура Повернення Товару

Якщо замовлення було доставлене поштою, для повернення потрібно:

  • Всі витрати на доставку повернення оплачує покупець.
  • Звернутися до магазину через форму зворотного зв’язку або за контактними номерами.
  • Упакувати товар у коробку, ретельно захистивши його від пошкоджень під час транспортування.
Start typing to see products you are looking for.