
Повернення та обмін
Умови для Повернення або Обміну
- Товар повинен бути новим, без слідів використання, у повній комплектації та в оригінальній упаковці. Виняток становлять випадки, коли упаковка була розкрита нашим фахівцем для перевірки перед відправкою або продажем у фізичному магазині.
- Покупець повинен перевірити комплектність та відсутність дефектів товару під час отримання у магазині або у відділенні транспортної компанії.
Гарантійне Обслуговування
Умови та Терміни:
- Доставка товару поштою здійснюється за рахунок покупця.
- У випадку заводського браку ремонт здійснюється за рахунок компанії або товар буде замінено на аналогічний.
- Якщо ремонт неможливий, повернення коштів здійснюється відповідно до вартості, товар замінюється після перевірки стану пристрою на предмет заводського браку або неправильного використання.
- Обмін заліза через брак здійснюється протягом доби.
Гарантія не діє, якщо:
- Пристрій був залитий рідиною.
- Є механічні пошкодження пристрою.
- Не працює акумулятор девайсу.
- Пошкоджений вміст баночки наборів компонентів.
Виключення з Повернення
Повернення не поширюється на:
- Набори
- Випаровувачі
- Картриджі
Зверніть увагу: Девайси та аксесуари до них підлягають обміну через заводський брак протягом 1 доби з моменту отримання на пошті або продажу в фізичному магазині.
Процедура Повернення Товару
Якщо замовлення було доставлене поштою, для повернення потрібно:
- Всі витрати на доставку повернення оплачує покупець.
- Звернутися до магазину через форму зворотного зв’язку або за контактними номерами.
- Упакувати товар у коробку, ретельно захистивши його від пошкоджень під час транспортування.